Piernikowe naleśniki nie tylko na święta :)

Piernikowe naleśniki

Musicie mi wybaczyć mały zastój bloga, ale z racji zmian w moim życiu ciężko było z czasem (o godzinie 22 chodzę nieprzytomna i myślę tylko o położeniu się spać):), ale w końcu jakoś się spięłam i mam dla Was przepis na naleśniki...nie takie zwykłe a cynamonowo-kakaowe.

Składniki na około 4 sztuki
  • 5 jajek
  • 5 łyżek mąki
  • łyżeczka cynamonu
  • łyżka kakao
  • miód bądź słodzik
  • dodatki (jakie dusza zapragnie)
  • ja od czasu do czasu dodaję jedna startą marchew ale nie jest to konieczne 
Przygotowanie

W sumie nie ma za bardzo o czym pisać.Wszystkie składniki wsypujecie do naczynia i miksujecie (jeśli ciasto jest za rzadkie dodajecie więcej mąki,jak za gęste ja dodaję odrobinę wody).
Z powstałej masy smażycie naleśniki i gotowe:)

Ja dzisiaj zrobiłam z twarogiem i zblendowanymi orzeszkami ziemnymi (miały mi posłużyć na masło orzechowe ale kupiłam ich zbyt mało).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x.