Kokosowa wariacja

Przedstawiam Wam kolejny przepis, który mnie urzekł. Niby deser, ale dla mnie jest tak sycący, że jem go na śniadanie:). Kto lubi wszystko co kokosowe będzie w 7 niebie.

Składniki
  • puszka mleka kokosowego
  • kostka chudego twarogu
  • torebka ryżu
  • aromat (jaki wszystko zależy od Ciebie)
  • słodzik ewentualnie miód
Przygotowanie
Ryż gotujemy w lekko osolonej wodzie (najlepiej delikatnie go rozgotowując).
Twaróg, mleczko kokosowe, ugotowany i ostudzony ryż blendujemy. Dodajemy słodzik i aromat, delikatnie mieszamy. Przekładamy do szklaneczek i odstawiamy do lodówki (najlepiej smakuję na zimno). Ja jeszcze na sama górę dodałam dobra kaloria jaglanka-pieczone jabłka, miód, cynamon (dla mnie smakowo bomba). Można jeszcze dodać do masy kokosowej chia ale jak dla mnie są one zbędne bo deser dość mocno tężeje i bez tego, a nasiona przydadzą Wam się do placka czekoladowego, przepis niebawem znajdziecie na blogu :)

Smacznego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

© Agata | WS | x.